Voorbereidingen - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Juli 2010 | Nederland, Bergschenhoek

Lieve mensen,

Zoals veel van jullie al weten ga ik op 17 sep voor 4 maanden naar Indonesië toe om ontwikkelingswerk te doen. Ik ga hierheen met 3 andere studenten (Jorine, Karlijn en Jeroen). We zullien daar met zijn vieren in een huis zitten. Op 6 verschillende speciaalonderwijs scholen (geestelijkgehandicapten, doven en blinden) zullen we in tweetallen hulp bieden bij de gymlessen. Verder zullen we 1 dag in de week op de universiteit van Bandung (UPI) zitten om daar lessen te volgen en cursussen te geven.

Op deze blog zal ik mijn belevingen bij gaan houden om jullie op de hoogte te houden, wat ik allemaal meemaak op de scholen, maar ook wat voor tripjes ik allemaal zal maken.


Kusjes Linda

  • 14 Juli 2010 - 20:00

    Lieke:

    Goed bezig Lin! Ik ga je zeker weten volgen =D

  • 15 Juli 2010 - 08:59

    Annieke:

    Whaaa! Gaaf, heb nu al zin om je avonturen te lezen!!! xx

  • 16 Juli 2010 - 11:32

    Karlijn:

    Whaaaaah! Ik heb er zin in!

    Zal mijn site ook maar eens gaan updaten ;p

    X

  • 27 Juli 2010 - 18:17

    :

    Heel vele plezier in het verre oosten :D Ik ga zeker al je berichten lezen :)

    x

  • 13 Augustus 2010 - 21:30

    Ma:

    Maak er een mooie tijd van. Geniet er van.
    Ik zal je missen.


  • 17 Augustus 2010 - 11:22

    Esther:

    Heey lin,

    Gaaf hoor!! Maak er een mooie beleving van.

    kus je zus

  • 31 Augustus 2010 - 16:42

    Liane:

    Joaah,, nu kan ik je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergschenhoek

Linda

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 14275

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 20 September 2015

Azië en Australië

17 September 2010 - 15 Januari 2011

Bandung

Landen bezocht: