morgen op reis - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu morgen op reis - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu

morgen op reis

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 September 2010 | Nederland, Bergschenhoek

Hallo!

Morgen gaat de grote reis beginnen. Als alles goed gaat, dan gaan we morgen om 20.55 de lucht in. We zullen via Kuala lumpur vliegen en daarna naar Jakarta vliegen. Daar zullen we worden opgehaald en naar Bandung worden gebracht. Op zaterdagavond zullen we dan in ons huis aankomen.

Me koffer heb ik vanmorgen al ingepakt. Na ongeveer een uurtje was ik al klaar en woog me koffer 22.2 kilo.. en aangezien we 23 kilo mee mogen nemen is het prima!

Vanavond nog lekker uit eten met me ouders, zussen, en alle aanhang!:D en dan morgen nog naar de kapper en alle laatste inkopen doen.

Kusjes Linda

  • 16 September 2010 - 13:47

    Liane:

    Linda,,, Heel veel succes en veel plezier en goeie reis!!
    Drink wel drankje op jullie vanavond ;)

    Xx

  • 16 September 2010 - 14:34

    :

    Have fun en geniet ervan :)
    x

  • 16 September 2010 - 15:29

    Annieke:

    Wohoe... helemaal klaar voor de reis :-) Tot morgen!! x

  • 17 September 2010 - 20:10

    Wouter :

    Hey Lin,

    Je zult nu wel in de lucht zitten op we naar de andere kant van de wereld. Ik wens je alle geluk van de wereld toe, maak er iets onvergetenlijks van.
    Ik hou van je kus

  • 18 September 2010 - 18:01

    Loes:

    Ik las je verhaaltje. Je zult nu ongeveer wel bijna zijn aangekomen in Bandung.
    Heel veel plezier en succes daar. Ben heel benieuwd naar je verhalen.

    Liefs,
    Loes

  • 19 September 2010 - 12:36

    Marije:

    Hej linda!

    Succes en veel plezier daar!!! Ik ga je verhalen volgen en tot volgend jaar september op school!

    Kusj

  • 20 September 2010 - 14:34

    Lois:

    Linda, ben je al aangekomen?
    Hoe was je eerste indruk van het land?
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad?
    Heel veel geluk en geniet van deze mooie ervaring!

    Liefs en tot schrijfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergschenhoek

Linda

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 14289

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 20 September 2015

Azië en Australië

17 September 2010 - 15 Januari 2011

Bandung

Landen bezocht: