voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 November 2014 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal!

Het is tijd om me eerste verslsg te schrijven. Ik krijg al van veel mensen de vraag of ik nog een blog bij ga houden en natuurlijk ga ik dat doen! Ik zal hier mijn belevenissen vertellen, maar dan natuurlijk alleen de positieve hoogtepunten..

Ik ben al een tijdje bezig met alle voorbereidingen. Deze lukken me aardig goed, zowel alle saaie dingen als het leuke plannen en bedenken wat ik allemaal wil zien en doen.

als je nog leuke tips hebt wat ik zeker moet doen, dan hoor ik dat graag!

kusjes lin

  • 22 November 2014 - 20:11

    Annieke:

    Yeah! Een jaar lang communiceren via weblogs ;-) Zullen we in januari 2016 alvast een dag prikken om een jaar bij te kletsen?! Leuk dat je gaat schrijven, ga ik zeker lezen!

  • 22 November 2014 - 20:18

    Linda Breed:

    Oud en nieuw samen vieren van 2015/2016, dan zien we elkaar precies 1 jaar niet.. haha gaan jullie ook nog iets bijhouden? of hoor ik dat als ik onderweg ben? Xx

  • 22 November 2014 - 22:54

    Annieke:

    Haha ja idd! Denk dat het volgend jaar een paar dagen daarvoor of daarna wordt ;-). Wij gaan wel wat bij houden maar nog niet bepaald wat. Komt nog!

  • 03 December 2014 - 14:02

    Willem (Frion-Looweerd):

    Hallo Linda,


    Alvast heel veel succes en een prettige reis gewenst. Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven,

    Groet Willem

  • 30 December 2014 - 13:42

    Vered:

    Hoi Linda,

    HEEL veel plezier! Geniet ervan.....
    Groetjes Vered

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Linda

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 14272

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 20 September 2015

Azië en Australië

17 September 2010 - 15 Januari 2011

Bandung

Landen bezocht: