bali en al het afscheid... - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Linda Breed - WaarBenJij.nu bali en al het afscheid... - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Linda Breed - WaarBenJij.nu

bali en al het afscheid...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Januari 2011 | Indonesië, Bandung

Hallooo!!

T is al weer te lang geleden, maar bij deze mijn laatste berichtje... vrijdag gaan we opweg naar huis en zaterdag ochtend zullen we op schiphol aankomen..

We beginnen meer dan een maand geleden, de weken na mijn verjaardag zijn we vooral op de scholen bezig geweest met afscheid nemen en de periode evalueren. Op een aantal scholen vielen de lessen uit, doordat er toetsen waren. Dus wat extra vrije tijd, dus tijd voor alle schoolopdrachten. Hier liep ik een beetje op achter en moest ik dus even hard aan het werk daarmee.

op 10 dec zijn we met zijn alle en 4 buddys naar pangandaran beach gereden. daar hebben we 2 kamers gehuurt en hebben we nog even op het strand genoten!! 's avonds met zijn alle gegeten en op zaterdag zijn we eerst naar de green canyon geweest en hebben we daar in een bootje rondgevaren. Daarna zijn we door een apenbos naar een wit strand gelopen en hebben we daar gesnorkeld.. Tijdens het terug lopen moesten we natuurlijk weer even een bui op ons hoofd krijgen.. Maar Karlijn en ik waren niet gek en zijn met de fiets taxi terug naar het hotel gebracht.

Op zondag zijn we 's ochtends wezen surfen en daarna zijn we eerst langs Tasik gereden om de familie van Dani te ontmoeten en daarna zijn we terug naar Bandung gereden..

Vervolgens hebben we met stage niet veel bijzonders gedaan en ben ik het weekend erna naar Sumedang geweest.Daar zijn we naar het museum geweest en hebben we zijn neefje bij een speel gebeuren opgehaald en daar nog lekker een paar uur geweest.. was wel mooi tussen de rijstvelden!!

De week erna hebben we op alle scholen afscheid genomen en daarna was het kerst!!.. we hebben met zijn alle een uitgebreid ontbijt gemaakt en opgegeten en daarna op de taxi gewacht die niet kwam opdagen, dus zelf maar 1 opgezocht en daarmee naar Dani gegaan.. met hem en zijn vriendin gegeten en naar de club geweest.. zijn rijke vriend was ook mee, dus alles werd voor ons betaald!! HEERLIJK!!

op maandag ben ik met jeroen, yuga, miss ana en haar zoon naar sea world geweest. daar hebben we eerst allemaal verschillende vissen gezien en ook nog haaien geaaid!! en daarna zijn we naar een dolfijnen show geweest. word er iemand uit het publiek gevraagd en dit keer mocht ik de gelukkige zijn... daar kreeg ik een kus van de ene paus putih en de andere gaf mij een heerlijke douche..
Vervolgens zijn we nog naar een waterscootershow geweest en daarna nog even rondgebanjert aan het strand.

Die dinsdag zijn we naar Bali vertrokken.. en hebben we de eerste dagen tot en met oud en nieuw met elkaar meegemaakt.
Helaas was met oud en nieuw Karlijn ziek en kon niet mee feesten..
Om 12 uur was het iets anders dan in nederland, want om precies 12 uur wensen wij elkaar een gelukkig nieuwjaar, maar op bali werd het niet eens omgeroepen.. en daarbij begon het grootte vuurwerk pas om 10 over 12.. dus we hebben we even lekker staan wachten in de regen.. (jaja geen mooie droge avond voor ons).. daarna ben ik met jeroen gaan stappen!

op 1 januari zijn jorine en karlijn samen op pad gegaan en zijn jeroen en ik aan onze rondreis begonnen..
Hier hebben we veel tempels en rijstvelden gezien, maar ook op bergen geweest, hot springs, een dans... dit hebben wij allemaal gedaan op onze heerlijke scooter..
Halverwege zijn we even naar lokbok geweest en hebben we op gili air gesnorkelt.. daarna zijn we terug beland in kuta en hebben we de laatste dagen op het strand gelegen, gesurft, gebodyboard en nog een dagje naar het waterpark geweest..

Toen was het als weer tijd om terug naar bandung te gaan en om van iedereen afscheid te nemen.. Vandaag en morgen nog volop afscheid nemen en dan vrijdag avond naar huis om zaterdag vroeg terug in amsterdam aan te komen..

Dus vanaf zaterdag ben ik weer in nederland en als je nog meer verhalen en foto's wilt zien.. dan moet je even een afspraak maken!!

Dikke kuss en tot snel!!

• 13 Januari 2011 - 06:21

Koen Postma:

Hoi Linda!

Het laatste verhaaltje om te lezen voordat ik de verhalen van jou zal horen! Echt super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Natuurlijk een hele ervaring rijker!

Alvast een hele goede terugreis, en tot snel!

Liefs

Koen

• 13 Januari 2011 - 08:29

Yvonne:

Je heb er een mooie stagie van gemaakt. Geniet nog even van het mooie weer en van het afscheid nemen. Tot op schophol met al je verhalen. kusjes mama

• 13 Januari 2011 - 08:30

Esther:

Alweer jullie laatste nachtje in het huis en de laatste koude douche, wat een heerlijk vooruitzicht!
    Groetjes Esther

• 13 Januari 2011 - 08:41

Lois:

Linda!

Zeker dat we snel een afspraak maken! ben heel benieuwd naar meer foto's en verhalen! Hele goede reis terug en we zien je snel in zwolly!
    Kus