inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Linda Breed - WaarBenJij.nu

inpakken en wegwezen

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Januari 2015 | Nederland, Bergschenhoek

Hallo allemaal,

Allereerst allemaal een gelukkig nieuwjaar! Dat we allemaal er een mooi jaar van mogen maken!

Na een gezellig oud en nieuw feest met als afsluiter de nieuwjaarsduik, was het voor mij tijd om me verhuisdozen uit te pakken en direct me backpack in te pakken.. verhuisdozen ja, afgelopen maandag ben ik uit Zwolle vertrokken en heb ik mijn kamer overgedragen aan Henri. Aangezien ik van michiel alleen maar weg mocht als er een gezellig iemand in me kamer kwam.. En volgens mij is Henri wel een gezellige huisgenoot.

Daarna heb ik heerlijk 2 nachtjes bij Annieke en Daan geslapen. Erg gezelig! Dat doen we in 2016 over!! Daarna heb ik oud en nieuw gevierd in Leiderdorp met leuke vrienden! Een avondje vol gekheid en gezelligheid (hopelijk hebben we het servies goed opgeruimd).
Daarna hebben we met elkaar het nieuwe jaar goed begonnen met een nieuwjaarsduik, niet dat ik daar vooraf zo veel zin in had.. Maar uiteindelijk vond ik het helemaal tof! Een hele leuke ervaring en tegelijkertijd een mooi afscheid van lieve vrienden.

En toen op naar het huis van me ouders, het was tijd om me spullen in te gaan pakken. En dat heb ik dan ook vandaag gedaan. Alles past in me backpack. Hopelijk ben ik niets vergeten en staat mij een onvergetelijke tijd te wachten.

Dus nu is het tijd om morgen naar schiphol af te reizen en daar afscheid te nemen van de laatste vrienden en familie.

Voor mij begint morgen een groot avontuur! En hopelijk krijgen jullie een mooi en fijn jaar!

een hele dikke kus en knuffel! Tot over 9 maanden!
Lin

  • 02 Januari 2015 - 20:18

    Linda :

    Haha Lin, goed verhaal! Je hebt t servies zeker goed opgeruimd, een paar dingen zijn nog kwijt ;)
    Succes morgen met afscheid nemen maar vooral heel erg veel plezier en een goede reis gewenst!
    Liefs Lieke

  • 02 Januari 2015 - 20:19

    Yvonne De Vries:

    Hoi Linda,
    Een hele fijne tijd. Ik verheug me nu al op je reisverhalen.
    Groeten van Yvonne

  • 02 Januari 2015 - 20:23

    Marianne En Ron:

    Ook voor jou een mooi 2015 gewenst! Een hele fijn reis en leuk om via waar ben jij nu op de hoogte te blijven

  • 02 Januari 2015 - 20:24

    Marieke:

    Linda, goede reis!!!

  • 02 Januari 2015 - 20:25

    Jorine:

    Ik ga je missen!!!!!!
    Heel veel plezier en genietze!:)
    Hati hati xxx Jorine

  • 02 Januari 2015 - 20:49

    Nicole Ottink:

    Jij ook heel veel plezier meid! Geniet van alles wat komen gaat. Misschien ontmoeten we elkaar down Under, zou leuk zijn! Hoop dat je beetje kan slapen vannacht. Liefs Nicole

  • 02 Januari 2015 - 22:36

    Jeanet:

    Hallo Linda,
    Jij ook de beste wensen voor 2015.
    Ik wens je een ongelofelijke mooie reis toe, geniet ervan en hopelijk mogen wij genieten van je mooie reisverhalen.

  • 02 Januari 2015 - 23:12

    Annieke:

    Leuk! We blijven je volgen hoor, in ieder geval de eerste periode. Daarna als we WiFi hebben ;-) Sterkte morgen op Schiphol en daarna heeeeeel veeeeel plezier!! Xx

  • 02 Januari 2015 - 23:55

    Annet En Pol:

    Hoi Linda,

    De beste wensen voor 2015, een spannend jaar voor je.
    Ik heb de verhalen al van je moeder gehoord. Goeie reis morgen en we gaan je weer volgen hoor.

    Groetjes van je oude buurtjes!

  • 03 Januari 2015 - 09:04

    Magda:

    Jij ook een geweldig 2015....en een fijne reis .

  • 03 Januari 2015 - 12:34

    Reiniera:

    Dag Linda,

    Een heel mooi en gezond 2015 voor jou.
    Laat me de wereld maar zien!!
    Maar geniet vooral!

  • 07 Januari 2015 - 15:24

    Ida Geschiere:

    Hey Linda!! Gelukkig nieuwjaar!! Zit je inmiddels al in wat warmer oorden? Wij gaan hier de komende dagen Herfstdagen beleven.

    Groetjes uut de Polder! Ida

  • 09 Januari 2015 - 14:29

    Hanne:

    Zoooo jammer dat we elkaar niet meer gesproken hebben. Zelf een groot aandeel in gehad helaas. maar ik vind het tof dat je gewoon bent gegaan! Ik ga je volgen. Ik wens je superveel plezier toe. Ik wens je toe dat je vaker Ja gaat zeggen dan je gewent bent (uiteraard met je gezonde verstand erbij), risico's gaat nemen en vaak denkt: Why Not :)
    Ik ben wel een beetje jaloers ;)

  • 09 Januari 2015 - 14:30

    Hanne:

    Weet je trouwens al waar je ongeveer langs gaat? Welke route heb je in je hoofd :)

  • 19 Januari 2015 - 12:15

    Ida:

    Hey Linda,

    Wat ben je stil. Alles goed?? groetjes Ida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergschenhoek

Linda

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 14293

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 20 September 2015

Azië en Australië

17 September 2010 - 15 Januari 2011

Bandung

Landen bezocht: